Sunday 28 October 2012

Mungkinkah ...



HOHOHO , apa dah jadi dgn MySuperDuper saya sekarang nie setelah lama tk dikemaskini kan ?? agakk-ii nya dah banyak sawang yg terkumpul kodd kan :D act saya dah belaja to yg agak busy tapi dikesempatan yg ada ini saya nak megemaskini lah apa yg patut okayy ;)



Dipendekkan cerita saya ada seseorang  teman yg agak special tapi dia bukan BOYFRIEND saya dan dia adalah TEMAN TAPI MESRA saya . Sekarang nie hubungan kita org dah masuk 10 bulan dan makin intim cuma takde declare apa-ii pun itu saya tk kisah , tapi yg penting saya lagi suka macam nie sbb sekali kita dah declare pasti ada penghujungnya yg kita tak tahu sama ada sedih:'( ,suka:) atau pun duka :( 

Hmm cuma saya nak dia tahu apa yg saya rasa saya dah mula sayangkan dia sgt-ii , saya tk dapat bayangkan suatu hari nanti dia akan tinggal kan saya , sbb dia selalu cakap dia hadir dlm hidup saya sekarang nie hanya sementara sekadar untuk teman saya buat saya happy sampai saya jumpa dgn someone :'(. Saya faham kenapa dia cakap macam to sbb perasaan cinta to susah nak dtg dalam diri dia buat masa nie sbb dia pernah dikecewakan . Takpe lah saya redha dan saya hanya mampu berdoa yg terbaik untuk kita berdua , kerana segalanya adalah ketentuan tuhan , insya-ALLAH kalau ada jodoh tk kemana kan :')

Assalammualaikum ..

No comments:

Post a Comment