Wednesday 13 February 2013

Kerja gilaa ??






Hi , assalamualaikum . Lama sudah tak mengupdate blog nie , act nak cerita pasal budak nepall nie ha dia baru je balik bercuti semalam . Lepas to hari nie dia ajak jumpa , maklum lha rindu katanya ;) Macam biasa lha kita org keluar pergi kedai makan then mula lha berborak , tk lama kemudian budak nie ha dia selongkah beg dia then keluar kan seutas rantai dgn  keychain handphone . Ha , tibe-ii aku nie ha mula lha terkejut mcm kene langgar tiang elektrik kan sampai tak tahu nak cakap apa dgn dia sambil air mata bertakung -.-'' . Apa-ii pun thankss sebab awak belikan ole-ii untuk saya and berjaya buat saya terkejut berukk tadi okayy :D . Ooppss sebelum terlupa terima kasih sgt-ii sekali lagi sebab awak sentiasa buat saya happy dgn awak and saya hope kita sama-ii doakan semoga hubungan kita nie terus maju kedepan and kekal bahagia sampai hujung nyawa :') AMIN !! Lagi satu saya nak awak tahu saya sayangggg kan awak  budak nepall :* !!!

No comments:

Post a Comment