Thursday 21 June 2012

Hari kami berdua ^_^




Heyyy apa dah jadi dengan MySuperDuper saya nie lama  gilaa tak mengUPDATE post yg terkini kan , sebenarnya agak busy maklum lha takde masa nak wall post baru nie lagipun sibuk duduk rumah jaga tanaman yg dah banyak nie ;) hehe .  Nie ada masa to yg nk update and  nk cerita lha tanggal 21/6/2012 adalah hari kami , apa to hari kami nti saya terangkan okayy *.* .


21.6.2012 ----->>Tanggal nie adalah date untuk Hari Persahabatan kami yg ke- 6 bulan sebenarnya . Untuk makluman awak-2 semua bagi mengenali diri seseorang itu kita perlu mengambil masa selama 6 bulan ke atas supaya kita tahu mcm mana perangai + tingkah laku + sikap and kefahaman diri dia terhadap kita so untuk kawan-2 girls yg lain kalau nak cari boyfriend to biar lha kenal dulu dlm tempoh 6 bulan +++  sebab dlm tempoh 6 bulan to kita boleh tahu semua tentang si dia and dari situ kita boleh judge si dia to mcm mana so "we need to take a time " sebelum betul-2 (GO ON) dengan si dia to sebab kalau kita tk kenal si dia dengan lebih lanjut kita tkkn dapat faham  apa-2 tentang si dia and jgn terlampau mudah untuk ACCEPT someone to dalam masa yg singkat okayy .Kita sebagai kaum hawa perlu ada keperihatinan terhadap benda-2 mcm nie and jgn ambik remeh temeh nti kita yg menyesal tak sudah sebab benda mcm nie pernah terjadi dekat saya and kawan-2 saya so saya cuma nak bagi tahu lha apa yg saya rasa okayy . Walau apa-2 pun yg berlaku kita mesti kuat untuk menghadapi segala dugaan yg berlaku :')


Pesanan  untuk  MySuperSomething :-  

SelamatHariPersahabatan  yg ke -6 bulan  , saya hope kita akan sentiasa kekal macam nie   sampai bila-2 okayy sayangg  :) terima kasih kerana sudi berkawan dengan saya  , layan kerenah saya yg entah papew nie kan  and boleh terima saya dengan seadanya  thanksss again  budak nepall :p . Haha , SAYANGRINDUCINTA kat awak  budak kepeng + budak nepall + and lovely  Canadaboy :*

No comments:

Post a Comment