Friday 18 November 2011





Hey awak awak semua , act saya baru je buat blog nie but nie second acc saya lha . entah kenapa rasa teringin nk buat blog balik maybe sbb saya rasa tmpt nie boleh share something about saya kan? so saya pun buat lha dgn tak sengajanya :D HEHE . Nak dipendekkan cerita saya nie tgah berperang tp tk lha mcm dekat medan perang to , act saya nie tgah menduduki SPM untuk tahun 2011 nie , but walau mcm manapun harus tetap berperang supaya saya berjaya . untuk kawan-2 kesayangan saya semua hope korang dpt buat yg terbaik dalam peperiksaan nie and saya akan doakan yg terbaik untuk <YAYAA , KENIT , SHIERA , MASCH> and yg lain-2 juga . fuhh ! rasa mcm lama lagi je kan nk tggu habis exam ? hmm , takpe SABAR to separuh dripada iman kan so apa-2 pun hope lepas nie hidup saya akan bertambah lebih baik daripada hari-2 sebelum nie :') thanks kepada sesiapa yg sudi baca apa yg saya merepek dekat atas to tadi . HAHA, BIG SMILE :D
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

No comments:

Post a Comment